Πως μοιράστηκε η διαφημιστική πίτα - Aυξήθηκαν οι δαπάνες προβολής σε ΜΜΕ το 2016
Από την παράταξη «Δημοσιογραφική Ανανέωση και Ενωτική Κίνηση Δημοσιογράφων» στην ΕΣΠΗΤ, λάβαμε και δημοσιεύουμε τα στοιχεία για την κατανομή της διαφημιστικής δαπάνη των τεσσάρων συστημικών Τραπεζών και της Τράπεζας Αττικής, για το 2016, το 2015 και του ΚΕΕΛΠΝΟ, στα ΜΜΕ (εφημερίδες, κανάλια, σάιτ, μπλογκ κλπ) . Παρατίθενται αναλυτικοί πίνακες (δείτε πιο κάτω). Αναλυτικά η ανακοίνωση: