Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Αισίως έκλεισα κι εγώ τα 29 και μυαλό δεν έβαλα!

Φωτογραφία του χρήστη Tsipas Hlias blog.

Σήμερα είναι πολύ ιδιαίτερη και σημαντική μέρα για μένα. Αισίως έκλεισα κι εγώ τα 29! και πραγματικά -πιστέψτε με - νιώθω πολύ πλούσιος. Ίσως ο πλουσιότερος άνθρωπος στη γη και δεν αναφέρομαι φυσικά σε υλικά αγαθά . Άλλωστε, τέτοιου είδους επιδιώξεις καταφέρνουν τελικά να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα απ’ ό,τι αρχικά μπορεί να πίστευε κανείς. Αντί, λοιπόν, να γίνεται κανείς πιο χαρούμενος και πιο ευτυχισμένος, η απόκτηση ολοένα και περισσότερων πραγμάτων επιφέρει… κατρακύλα!


Αποφάσισα να γράψω για μένα-κι αυτό είναι σφόδρα εγωϊστικό- καθώς θεωρώ πως έτσι μπορώ να ευχαριστήσω όλους εσάς που με διαβάζετε με στηρίζετε και με ακολουθείτε στο Facebook.

Οι πραγματικοί φίλοι μου , μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού, έχουν αντιληφθεί πως η έννοια της «εικόνας» για μένα είναι από τις πλέον αμφιλεγόμενες έννοιες στο λεξιλόγιο μου. Σε πείσμα των καιρών, ο χώρος της δημοσιογραφίας (και όχι αυτός των δημοσίων σχέσεων) αποτελεί την βασική πηγή ισχύος και της διατήρησης της συναισθηματικής μου ευημερίας .  Το  «PatrasGossip», το οποίο από τον Δεκέμβριο του 2010 επιπλέει στον ωκεανό του διαδικτύου , που -συγκυριακά- το εμπνεύστηκα από κοινό γνωστό άτομο -τότε- και σημερινό στενό μου συνεργάτη, είναι ίσως το σημαντικότερο μέσο για την ισορροπία του. Μια ισορροπία που λόγω χαρακτήρα, παραστάσεων, στιγμών, ζωής έκανα πολλά χρόνια να την βρω. 

Οι πρώτες ευχές ελήφθησαν πριν λίγο, με το που η ώρα έδειξε 12 τα ξημερώματα, Κυριακή 31 Δεκεμβρίου . Και με κάνουν να νιώθω τυχερός που ξέρω πως υπάρχει κόσμος εκεί έξω που με εκτιμά και με στηρίζει. Όπως βεβαίως γνωρίζω πολύ καλά πως υπάρχει και σημαντική μερίδα κοινού που δεν με «γουστάρει μια» και με απαξιώνουν. Είναι κι αυτό μέρος του παιχνιδιού. Και αν θέλετε… το θεωρώ  υγεία να έχει κάποιος διαφορετική άποψη και να την εκφράζει με επιχειρήματα.

Αλλά αυτά τα έχουμε πει πολλές φορές στο παρελθόν. Σήμερα γίνομαι 29 και το μόνο που πρέπει να μ' απασχολεί είναι η ευχή που θα κάνω πριν σβήσω τα κεράκια στην τούρτα . Εύχομαι λοιπόν , να ζήσω έντονα την κάθε στιγμή, να λυτρώσω τον εαυτό μου από ανθρώπους αρνητικούς, να κάνω καθημερινά μικρά πράγματα που με ικανοποιούν και τέλος, να μην ξεχάσω το σημαντικότερο. Να αγαπάω τον εαυτό Μου. Γιατί αν δεν είμαι ειλικρινής με αυτόν, αν δεν τον έχω αποδεχτεί, αν δεν είμαι συμβιβασμένος με το εγώ μου , θα ναι άδικος κόπος να περιμένω να δημιουργήσω normal σχέσεις. Υγεία και τρέλα σε ότι κάνετε φίλοι μου…μην σκέφτεστε πολύ. Ζήστε! 

Με την ευκαιρία αυτή , χαρούμενο & ευτυχισμένο το 2018 .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...