Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Στο νοσοκομείο με εγκεφαλικό επεισόδιο ο Παναγιώτης Μητρόπουλος - Επί χρόνια «Μετρ» στα ΑΣΤΕΡΙΑ Live !


Σοβαρό εγκεφαλικό επεισόδιο υπέστη ο επί χρόνια "Μετρ" του νυχτερινού κέντρου "Αστέρια" Live , Παναγιώτης Μητρόπουλος, που μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Νοσοκομείο του Ρίου !

Από την ανακοίνωση που εξέδωσε μέσω του facebook ο αδερφός του , διαπιστώνεται ότι η κατάσταση του είναι πολύ σοβαρή , πεθαίνοντας εγκεφαλική αιμορραγία .

Σαν πρωταπριλιάτικο αστείο μου φάνηκε με το που διάβασα εντελώς τυχαία την παραπάνω ανακοίνωση , "Δεν μπορεί , σίγουρα πρόκειται για μια από τις γνωστές πλάκες του Πάνου " , είπα από μέσα μου .

Όμως , δυστυχώς , τα νέα είναι δυσάρεστα για τον φίλο μου , αν και είμαι σίγουρος ότι ο θεός θα τον επαναφέρει γρήγορα και πάλι κοντά μας . 

Η σκέψη όλων μας θα είναι δίπλα σου . Όπως εγώ , έτσι και οι δεκάδες φίλοι σου είμαστε σίγουροι πως θα ανοίξεις και πάλι τα μάτια σου βάζοντας τα γέλια .

Αδερφέ , κουράγιο . 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...